Horvátországi nyaralás számokban

Vigyázat, nem futós poszt, de talán hasznos lehet későbbi önmagamnak, meg akár nektek is egy kis nyaralási költségnapló.

Szóval eddig inkább Görögország felé szerettünk csámborogni nyáron, de most Misivel nem mertünk megkockáztatni egy hosszabb utat és hosszabb nyaralást, így egy 5 napos (4 éjszakás) horvátországi rapidrandi felé nyitottunk. Mivel az utazás során kizárólag az egyébként is csodálatos Revolut kártyát* használtam , ezért tök adja magát, hogy csináljak egy költségvetést, hogy lehessen a jövőben ne csak érzések, hanem számok alapján döntéseket hozni (igen, igen, nem csak az edzéstervezésben érdekes ha vannak historikus adataid, amiket figyelembe vébe tudsz megalapozott döntéseket hozni, ha akarsz)

5 nap/ 4 éjszaka 2 fős árak

Szállás: aránylag ruppótlan 3 csillagos apartman szállás (mikró nincs, lelakott bútorok, évek óta nem festett falak stb.):  110.680,-
Idegenforgalmi adó: 80HRK = x 44,21 (Revoluton ennyiért kaptam) = 3.537,-
Utazás: Malinska – 526km x2 = 1052km 8 literes fogyasztással 132l x 400 = 52800,–  (Itt nyilván korrigálj, ha hibrided, vagy bárakármid van, nem egy 14 éves VW Golfod, átlagáron 400 forinttal számoltam, Pesten tele tankoltam 380 környékén, de visszafelé a legelső benzinkúton meg 430 környéke a benzin, kint ne tankolj, mert drága, jelenleg 450 felett van), az egész hóbelevanc persze nyilván tök más, ha lemész délebbre
Autópálya:
Itthoni matrica: 3660,-
Horvát: 47HRK, 67HRK x2 = 228HRK = 10080,-
Hídpénz: Krk szigetre: 39HRK x 44,21 = 1725,-

Kaja infó:
Alapvetően low-budget szempontok szerint készültünk, sógorom sütött le húst, mi csináltunk bolognai-t, ezeket vittük fagyasztva, a vacsorákat ezzel kiütöttük, csupán Misi egy éves születésnapjára terveztünk éttermi kajálást. A reggelihez felvágottakat, sajtot, bárakármiket pakoltunk, kenyeret a helyi pékségben vettünk. Végül kétszer ettünk étteremben, a többi nap strand mellett gyros, burger, sültkrumpli. (Más nem nagyon volt, de le is szarom, nyaralunk ). Nézem a Revolut alkalmazást, pénzfelvétek és kártyás fizetések alapján kaja, kávé, fagyi, étterem, kisbolt, minden együtt 838HRK = 37.047,-

Ajándékok: 90 HRK = 3978,

Összesítve:
Szállás + ifa =  114.217,-
Utazás = 68.265,-
Vásárlások= 41.025,-

Összesen: 219.857,-

Mi most Misivel nem mertünk hosszabbra menni, de ha mondjuk egy átlagos görög nyaralás hosszára 8 nap, 7 éjszakára vetítem a kaját meg a szállást, akkor

Szállás: 199.878
Utazás = 64.615,-
Vásárlás = 65.640

Összesen: 330.133,-

Na kb. ezt a számot lehet összenézni egy 8 napos görögországi nyaralás árával.

*Revolut kártya: Írok majd még róla, de ha türelmetlen vagy, és már most akarsz magadnak ilyet, akkor kattints a fenti linkre, vagy erre.

Elvileg a regisztráció és kártyaigénylés után még kapsz 3.000 forintot rá.  EZT A 3.000 FORINTOT, MINT AJÁNLÓ ÉN IS MEGKAPOM, DE NEM EZÉRT ÍRTAM A POSZTOT, SZÓVAL MINDEN EBBŐL BEFOLYT ÖSSZEGET FILLÉRRE PONTOSAN ÁTUTALOK AZ IGAZGYÖNGY ALAPÍTVÁNYNAK.