90 napos emberkísérlet – 1. nap

Az van, hogy lekéstem a sokadik kajaügyi életmódváltásomat. Minden jól képzett túlsúlyos mókus tudja, hogy a diéta, fogyi, odafigyelekvégremiteszek session csakis akkor lehet sikeres, ha hétfőn kezdődik. A többi nap valahogy olyan izé. Nem tudja az ember, hogy miért, de ha kedden kezd bele valamibe, az már eleve egy vesztes ügy, már repedezik az eltökéltség vas (aluminium) páncélja, még el sem kezdődött, de már el van baszva az egész. Egyetlen egy mentséged lehet a nemhétfőn történő kurvanagy életmódváltásra: ha január 1.-ről van nagyba szó. 

A január 1. az teljesen más. Ha becsukod a szemed és a január 1-re gondolsz, akkor aranyszínű betűkkel látod kiírva az égen, csillog-villog, ahogy a pillangókkal átrepül egy virágos réten, ahol ippeg unikornis család fogócskázik. Unikornis Apuka 2:0-ra vezet. Január 1.-től instant más ember leszel, +2 skillpontot kapsz életmódváltásra.

Na az van, hogy én elbasztam és most kedden a.k.a. január 7.-én kezdem ezt az idei (sorszámilag a 462.) “odafigyelek végre, hogy mit eszek, a testem egy kibaszott templom” sessiont. Mindezt azután, hogy hétfőn reggel 98.1kg-os súllyal konstatáltam, hogy ezt a karácsonyt most nem sikerült mínuszban zárni. Ennek okait most fedje jótékony homály.

Szóval az van, hogy be vagyok nevezve a bécsi félmaratonra sérelmemre és valahogy az merült fel bennem szakmailag és emberileg, hogy kurvára nem lenne szerencsés, ha ezen 98 kilónak mindegyikének megmutatnám Bécsnek büszke várát, meg a Shopping City Süd-öt. Szóval talán érdemes lenne elővenni a csodafegyvert, a Plandurance menüt a Béres Alexandra kínálatából.

Diszklémer:

OK, tudom, hogy rohadt durván reklám szaga van, de mocskosul nem az, de tényleg lássátok már be, hogy tök ciki lenne máshonnan lenne rendelnem, ha még akarnék is máshonnan rendelni, de nem akarok.  A Plandurance menü már lehetne akár bármi más, hiszen Szívesen rendelnék én bármit a Béres Alexandra kínálatból, mert saját bőrünkön tapasztaltuk, amikor a közös menüt kitaláltuk, hogy Szandi mennyire ragaszkodik az elveihez, miszerint nocukor, nokrumpli, nofehérrizs. Szóval bármit rendelnék, nagységrendileg tudnám, hogy egészséges összetevőkből van és normális adag, de ha már Plandurance menü van, akkor illik azt rendelnem, gondolom én. De csak hogy tiszta legyen: az egész 90 napos cucc a saját döntésem a fentiek alapján, nem szponzoráció, nem egy reklámügynökség kitalált reklámkampánya. Az én kicsi agyamból született, úgy döntöttem rendelek, kifizetem, snitt.

ASZF – A Szent Fogadalom:
Szóval az van, hogy szent esküt teszek, hogy a következő 90 napban csak azt eszem, amit a Béres Alexandra futárja hoz nekem. Egészen pontosan, mint egy edzésterv. Azt futom, amit kapok, nem futok mellé, nem futok rá, pihenőnapokon pihenek, edzéses napokon azt és úgy csinálom, ahogyan az edzőm kérte, mert azért van edzőm. Itt kéremszépen az van, hogy azt és csak azt eszem, amit Szandi küld, nem eszek mellé, nem eszek alá, kiveszem magam alól a szabad döntés jogát, mert az vezetett oda, hogy megint 98 kg vagyok. Menjek már a picsába, de tényleg.

Annyit azért még hozzá:

  • reggelihez kiegészítésként plusz paradicsom, paprika ér
  • kávéról nem mondok le, de tej helyett vízzel iszom és csak minimálisan színezem tejjel
  • havi egy étterem, mint kilengés belefér, ha már kis feleségemmel ezer éve meg egy napja, minden hónapfordulónkon elmegyünk egyet randizni, ebből a házasságunk érdekében jobb, ha nem nyitok vitát

Legyen azért egy vége dátum, hogy ép eszemnél tudjak maradni, lássak egy célszalagot és egy virtuális Péter Attilát a folyamatban:

90 nap,  2020. április 18. A bécsi félmaraton előtti péntek az utolsó nap. 

 

Szóval a szerdai (01.08) kaja:

reggeli: Tea, korpovit keksz, körözött, paprika (256 kcal, 24 g szénhidrát, 16 g fehérje, 9 g zsír)
ebéd: Pulyka taco paradicsomos guacamole szósszal (608 kcal, 54 g szénhidrát, 42 g fehérje, 24 g zsír)
vacsora: Fetasajtos sütőtöksaláta pirított tökmaggal (431 kcal, 44 g szénhidrát, 17 g fehérje, 20 g zsír)
edzés után: Dupla szilvás zabpehely chiamaggal, extra fehérjével (488 kcal, 55 g szénhidrát, 33 g fehérje, 14 g zsír)
uzsonna: Őszibarackbefőtt (60 kcal, 15 g szénhidrát, 1 g fehérje, 0 g zsír) (ezt nem ettem még meg, lehet, hogy ma rámegyek)

Nincs kedvem összeadni.

  • 01.08. Reggeli
2020-01-09T12:47:32+00:00